Репозиторій ВТЕІ
id: 28601
Назва: Стратегія інтернет-маркетингу туристичного підприємства (на матеріалах туристичної агенції «Verona Tour»)
Автори: Когдак В. О.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, туристичні підприємства, маркетинг туристичних підприємств, стратегії інтернет-маркетингу
Дата публікації: 2023-06-20 14:45:23
Останні зміни: 2023-06-20 14:45:23
Рік видання: 2023
Аннотація: В роботі наведена стратегія інтернет-маркетингу туристичного підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28601
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 45 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28601.pdf Розмір : 871076 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити