Репозиторій ВТЕІ
id: 28603
Назва: Роль реклами в розвитку закладів ресторанного господарства (нам матеріалах кав’ярні «Wake up»)
Автори: Терещук А. С.
Ключові слова: ресторанний бізнес, реклама, соціальні мережі, кав'ярня
Дата публікації: 2023-06-20 14:53:03
Останні зміни: 2023-06-20 14:53:03
Рік видання: 2023
Аннотація: В кваліфікаційній роботі окреслено теоретико-методологічні засади реклами і розвитку закладів ресторанного господарства; визначено сутність, принципи та функції реклами в розвитку закладів ресторанного господарства; ознайомлено із методами встановлення рекламного бюджету на підприємствах ресторанного господарства; здійснено аналіз реклами та її ефективності в розвитку закладів ресторанного господарства на прикладі кав`ярні «Wake up»; надано організаційно-економічну характеристику кав’ярні «Wake up»; здійснено оцінку рекламної діяльності досліджуваного закладу; досліджено шляхи вдосконалення реклами як інструменту підвищення продажів на прикладі кав’ярні «Wake up».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28603
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 53 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28603.pdf Розмір : 637073 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити