Репозиторій ВТЕІ
id: 28753
Назва: Управління якістю підприємств готельного господарства
Автори: Рябенька М. О., Пучканьова В. Й.
Ключові слова: якість послуг, готельний бізнес, готельні послуги, управління якістю обслуговування, сервіс
Дата публікації: 2023-07-07 11:40:07
Останні зміни: 2023-07-07 11:40:07
Рік видання: 2020
Аннотація: У статті розглянуто поняття якості послуг та особливості її управління в готельному бізнесі. Визначено основні напрями вдосконалення системи управління якістю на підприємствах, що надають послуги гостинності. Розглянуто етапи та схему управління якістю готельних послуг.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28753
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Fundamental and applied research in the modern world : аbstracts of III International Scientific and Practical Conference, Boston, USA, 21-23 October 2020. Boston, USA. 2020. Р. 549-555
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28753.pdf Розмір : 1260176 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити