Репозиторій ВТЕІ
id: 28809
Назва: Просування готельних послуг в соціальних мережах
Автори: Онищук Н. В.
Ключові слова: стратегія, конкуренція, соціальні мережі
Дата публікації: 2023-07-11 10:31:22
Останні зміни: 2023-07-11 10:31:22
Рік видання: 2023
Аннотація: В останні роки готельна індустрія активно почала використовувати соціальні мережі, як частину своєї маркетингової кампанії, для проведення комунікаційної та збутової політики. Соціальні мережеві канали — це засоби, за допомогою яких готель рекламує себе та спілкується з відвідувачами. Таким чином, соціальні мережі мають перспективний характер просування готельних послуг, але досі не досліджені переваги та недоліки використання такого маркетингового просування.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28809
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти : тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 17-18 трав. 2023 р.). Київ, 2023. С. 235-238
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28809.pdf Розмір : 1080018 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити