Репозиторій ВТЕІ
id: 28883
Назва: Формування фірмового стилю в закладах ресторанного господарства (за матеріалами ресторану "T-Bone")
Автори: Вакановський О. Л.
Ключові слова: імідж, фірмовий стиль, конкурентоспроможність, торгова марка, логотип, фірмовий знак
Дата публікації: 2023-07-11 17:16:37
Останні зміни: 2023-07-11 17:16:37
Рік видання: 2022
Аннотація: Значення фірмового стилю для підприємств ресторанного бізнесу є визначальним в умовах стрімкого його розвитку. Фірмовий стиль являється обличчям закладу ресторанного господарства і саме за його заклад створює перше враження на відвідувачів. Фірмовий стиль посилює ефективність рекламної комунікації із споживачами і дозволяє підвищити ефективність рекламних та маркетингових інвестицій у бренд. Фірмовий стиль підвищує довіру у споживачів та сприяє підвищенню загального іміджу та репутації закладу на ринку ресторанних послуг. У результаті, фірмовий стиль сучасного закладу ресторанного бізнесу формує його імідж та допомагає споживачеві виокремити заклад серед конкурентів, а також, що найважливіше, швидко відрізнити продукцію та послуги цього
підприємства від пропозицій конкурентів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28883
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 50 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28883.pdf Розмір : 789211 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити