Репозиторій ВТЕІ
id: 28943
Назва: Маркетингова товарна та цінова політики = Marketing commodity and price policies
Автори: Пчелянська Г. О., Середницька Л. П.
Ключові слова: кодування товарів, сервіс, ринкова кон`юнктура, ризики встановлення цін, цінова політика, товарна інноваційна політика
Дата публікації: 2023-07-14 13:36:29
Останні зміни: 2023-07-14 13:36:29
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою вивчення дисципліни "Маркетингова товарна та цінова політики" є формування у здобувачів необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері розробки та впровадження ефективних маркетингових товарних стратегій, товарної програми маркетингу, вивчення закономірностей дослідження товарного ринку, маркетингової цінової політики, встановлення цін на товари та послуги з урахуванням кон'юнктури ринку, вимог чинних законодавчих і нормативних актів щодо регулювання цін, правил продажу товарів і захисту прав споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28943
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 45 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28943.pdf Розмір : 599313 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити