Репозиторій ВТЕІ
id: 28969
Назва: Виробнича (переддипломна) практика = Practical training (pre-diploma)
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: маркетинг, маркетингове середовище, комплекс маркетингу, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова збутова політика, маркетингова комунікаційна політика
Дата публікації: 2023-08-28 13:34:29
Останні зміни: 2023-08-28 13:34:29
Рік видання: 2023
Аннотація: Метою виробничої (переддипломної) практики є закріплення теоретичних знань, отриманих здобувачами освітнього ступеня «магістр» в процесі опанування циклу обов’язкових освітніх компонент, ознайомлення безпосередньо в сучасних умовах бізнесу з організацією виробничих процесів та маркетинговою діяльністю, формування необхідних компетенцій з маркетингу, використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їхньої ефективності під час проходження виробничої (переддипломної) практики, удосконалення вмінь і навичок зі спеціальності 075 «Маркетинг», а також збір матеріалу для виконання кваліфікаційної роботи.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28969
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2023. 31 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28969.pdf Розмір : 847611 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити