Репозиторій ВТЕІ
id: 28970
Назва: Маркетинговий аналіз = Marketing Analysis
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: маркетинговий аналіз, мікросередовище підприємства, величина продажів, товарна політика, цінова політика, збутова політика, комунікаційна політика, маркетингові ризики
Дата публікації: 2023-08-28 13:36:57
Останні зміни: 2023-08-28 13:36:57
Рік видання: 2023
Аннотація: Навчальна дисципліна «Маркетинговий аналіз» є обов’язковою дисципліною циклу професійної підготовки, що поглиблює підготовку здобувачів вищої освіти у ринковій орієнтації підприємств, набутті практичних навичок розв’язання складних маркетингових завдань; формуванні вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28970
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2023. 22 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28970.pdf Розмір : 785165 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити