Репозиторій ВТЕІ
id: 28986
Назва: Маркетинг сталого розвитку: досвід ЄС = Sustainable development marketing: EU experience
Автори: Довгань Ю. В., Середницька Л. П.
Ключові слова: сталий розвиток, маркетинг сталого розвитку, ЄС, оздоровлення харчування, олійно-жирові продукти
Дата публікації: 2023-08-28 16:30:16
Останні зміни: 2023-08-28 16:30:16
Рік видання: 2023
Аннотація: Стаття присвячена висвітленню тривалого та ефективного досвіду ЄС на шляху реалізації концепції маркетингу сталого розвитку. Наведено основні вимоги до інформації, яку подають у щорічній фінансовій звітності компанії ЄС щодо дотримання стандартів сталого розвитку. Визначено поняття «сталий розвиток» та «маркетинг сталого розвитку», окреслено цілі сталого розвитку в соціально-економічній сфері. Відзначено, що характерними рисами маркетингу сталого розвитку є сприяння задоволенню людських потреб та одночасному розвитку, добробуту місцевих спільнот і суспільства в цілому; сприяння розвитку економічних обмінів на рівні макроекономічної системи; заощадливість у використанні ресурсів. Висвітлено практику реалізації підходів маркетингу сталого розвитку ЄС у сфері оздоровлення харчування населення завдяки «здоровим» олійно-жировим продуктам.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28986
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економіка та суспільство. 2023. Вип. 49. 8 с.
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28986.pdf Розмір : 507664 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити