Репозиторій ВТЕІ
id: 29025
Назва: Управління лояльністю споживачів = Consumer loyalty management
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: споживач, лояльність, програма лояльності, гейміфікація
Дата публікації: 2023-08-29 16:13:06
Останні зміни: 2023-08-29 16:13:06
Рік видання: 2022
Аннотація: Метою вивчення дисципліни «Управління лояльністю споживачів» є формування у здобувачів освітнього ступеня «магістр» системних знань і розуміння концептуальних та теоретико-методологічних основ оцінювання та утримання лояльності споживачів, здобуття теоретичних знань та практичних навичок комплексного оцінювання впливу маркетингового середовища підприємства на формування лояльності споживачів, побудови програм лояльності залежно від поставлених цілей та завдань із застосуванням комплексного методичного інструментарію і сучасного програмного забезпечення.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29025
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2022. 15 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29025.pdf Розмір : 485677 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити