Репозиторій ВТЕІ
id: 29101
Назва: Характеристика основ маркетингової діяльності туристичних підприємств
Автори: Антонюк К. Г.
Ключові слова: маркетинг, туризм, методи маркетингу, маркетингова діяльність
Дата публікації: 2023-10-10 17:06:34
Останні зміни: 2023-10-10 17:06:34
Рік видання: 2023
Аннотація: У статті досліджено особливості маркетингової діяльності підприємств сфери туризму. Визначено основні принципи маркетингової діяльності в даній сфері, її специфіку, передумови ефективного використання маркетингу на ринку туристичних послуг. Охарактеризовано методологічну базу сучасного маркетингу послуг та згруповано методи управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29101
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : зб. наук. пр. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 25 верес. 2023 р. Вінниця, 2023. Ч. 2. С. 165-172
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29101.pdf Розмір : 432961 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити