Репозиторій ВТЕІ
id: 29168
Назва: Управління лояльністю споживачів у сфері ресторанного бізнесу = Management of consumer loyalty in the sphere of restaurant business
Автори: Рябенька М. О., Мазуркевич І. О.
Ключові слова: лояльність клієнтів, ресторани, ресторанний бізнес, продукт ресторанного господарства, задоволеність, клієнтоорієнтованість споживачів
Дата публікації: 2024-01-08 11:09:32
Останні зміни: 2024-01-08 11:09:32
Рік видання: 2023
Аннотація: У статті розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємств ресторанного бізнесу через формування системи управління лояльністю. Розглянуто поняття програми лояльності як комплексу маркетингових заходів, які є невід'ємною частиною загальної стратегії підприємств, спрямованих на заохочення та стимулювання повторної купівлі клієнтом ресторанної продукції в майбутньому через реалізацію комунікаційних відносин та формування емоційного взаємозв`язку клієнтів з підприємством ресторанного бізнесу. Доведено, що лояльність сучасного споживача ресторанних послуг формується під впливом економічних, соціальних, психологічних та організаційних чинників, які складають комплексну систему управління лояльністю клієнтів. Розкрито процес формування лояльності клієнтів на основі розробки стратегії лояльності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29168
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Наука і техніка сьогодні. 2023. №12(26). С. 305-314
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29168.pdf Розмір : 305033 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити