Репозиторій ВТЕІ
id: 29271
Назва: Використання цифрового маркетингу у фармацевтичній галузі
Автори: Головчук Ю.О., Струшинська В.
Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингові комунікації, маркетинг
Дата публікації: 2024-05-09 10:19:56
Останні зміни: 2024-05-09 10:19:56
Рік видання: 2024
Аннотація: Фармацевтичний маркетинг є одним з найскладніших і найвідповідальніших видів маркетингу. Він має свої особливості, повʼязані з особливостями фармацевтичної продукції, а також із жорсткими законодавчими обмеженнями в цій галузі. Фармацевтичний маркетинг в сучасному світі набуває все більшої важливості, оскільки конкуренція у цьому секторі зростає, а різниця між існуючими продуктами стає все менш очевидною. У цьому контексті, ключовим фактором для успіху стає глибоке розуміння потреб та очікувань споживачів, а не лише створення чи вдосконалення продукції. Фармацевтичні компанії тепер стають більш орієнтованими на споживача, вивчаючи їхні уподобання, потреби та відгуки. Аналіз великих обсягів даних та застосування аналітичних інструментів дозволяють виявити тенденції в споживчому попиті та адаптувати маркетингові стратегії відповідно до цих знань.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29271
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків. 15-16 лют. 2024. Харків, 2024. С. 292-294
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29271.pdf Розмір : 704791 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити