id: | 29277 |
---|---|
Назва: | Маркетинг = Marketing |
Автори: | Поліщук І. І. |
Ключові слова: | маркетинг, маркетингова інформаційна система, споживач, маркетингові дослідження, товар, ціна, розповсюдження, просування |
Дата публікації: | 2024-05-09 12:10:47 |
Останні зміни: | 2024-05-09 12:10:47 |
Рік видання: | 2024 |
Аннотація: | Методичні рекомендації до самостійної роботи з освітнього компоненту (ОК) «Маркетинг» розроблені відповідно до робочої програми ОК і призначені для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньої програми «Маркетинг». Мета вивчення освітнього компоненту «Маркетинг» – сформувати у здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» ОП «Маркетинг» системи теоретичних знань про маркетинг як науки та практичних навичок використання маркетингового підходу, інструментарію, методів і рішень для забезпечення успіху підприємства на цільовому ринку, з’ясування ролі маркетингу в системі управління підприємством; засвоєння теоретичних основ освітнього компонента (понятійного апарату, концепцій, моделей); планування та організації маркетингової діяльності; формування розуміння та навичок використання маркетингового інструментарію для ефективного прийняття рішень і забезпечення успішного функціонування підприємства на ринку. Завдання освітнього компоненту «Маркетинг»: освітній компонент є обов’язковим компонентом циклу професійної підготовки, що поглиблює підготовку здобувачів вищої освіти у ринковій орієнтації підприємств, набутті практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань; формуванні вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності. |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29277 |
Тип видання: | Методичні вказівки |
Видавництво: | : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 25 с. |
Розташовується в колекціях: | Методичні матеріали/ ВТЕІ/ |
Ким внесений: | Адміністратор |
Файл : 29277.pdf Розмір : 359743 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ | |
|