Репозиторій ВТЕІ
id: 29277
Назва: Маркетинг = Marketing
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: маркетинг, маркетингова інформаційна система, споживач, маркетингові дослідження, товар, ціна, розповсюдження, просування
Дата публікації: 2024-05-09 12:10:47
Останні зміни: 2024-05-09 12:10:47
Рік видання: 2024
Аннотація: Методичні рекомендації до самостійної роботи з освітнього компоненту (ОК) «Маркетинг» розроблені відповідно до робочої програми ОК і призначені для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр», спеціальності 075 «Маркетинг», освітньої програми «Маркетинг». Мета вивчення освітнього компоненту «Маркетинг» – сформувати у здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» ОП «Маркетинг» системи теоретичних знань про маркетинг як науки та практичних навичок використання маркетингового підходу, інструментарію, методів і рішень для забезпечення успіху підприємства на цільовому ринку, з’ясування ролі маркетингу в системі управління підприємством; засвоєння теоретичних основ освітнього компонента (понятійного апарату, концепцій, моделей); планування та організації маркетингової діяльності; формування розуміння та навичок використання маркетингового інструментарію для ефективного прийняття рішень і забезпечення успішного функціонування підприємства на ринку. Завдання освітнього компоненту «Маркетинг»: освітній компонент є обов’язковим компонентом циклу професійної підготовки, що поглиблює підготовку здобувачів вищої освіти у ринковій орієнтації підприємств, набутті практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань; формуванні вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29277
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 25 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29277.pdf Розмір : 359743 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити