Репозиторій ВТЕІ
id: 29289
Назва: Формування комунікаційної стратегії суб’єктів господарювання = Formation of the communication strategy of business entities
Автори: Середницька Л. П., Павлюк Т. І.
Ключові слова: комунікація, стратегія, критерії, показники, стратегія, стратегічне управління, суб’єкти господарювання, ефективність
Дата публікації: 2024-05-09 14:28:53
Останні зміни: 2024-05-09 14:28:53
Рік видання: 2024
Аннотація: Стаття присвячена дослідженню методів формування комунікаційної стратегії в маркетингу значенню цих методів для сучасних підприємств та організацій. Маркетингові комунікації – це взаємодія між суб'єктами маркетингової системи, що дозволяє узгоджувати та приймати рішення щодо маркетингових дій. Для розкриття цієї теми ми провели дослідження соціально-економічного характеру та дослідили формування комунікаційної стратегії. В різних аспектах: зокрема у філософському, дослідили сучасні технології формування разом із факторами впливу зовнішнього середовища та проаналізували наукові джерела. У ході проведення роботи окреслено внутрішні та зовнішні чинники, які впливають на формування стратегій комунікації. Також наведено приклади застосування сучасних та нестандартних методів формування комунікаційної стратегії у міжнародній практиці.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29289
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економіка та суспільство. 2024. Вип. 60. 8 с.
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29289.pdf Розмір : 312234 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити