Репозиторій ВТЕІ
id: 29292
Назва: Маркетинг = Marketing
Автори: Поліщук І.І.
Ключові слова: маркетинг, маркетингова інформаційна система, споживач, маркетингові дослідження, товар, ціна, розповсюдження, просування
Дата публікації: 2024-05-09 14:43:45
Останні зміни: 2024-05-09 14:43:45
Рік видання: 2024
Аннотація: ОК «Маркетинг» є обов’язковим компонентом циклу професійної підготовки, що поглиблює підготовку здобувачів вищої освіти у ринковій орієнтації підприємств, набутті практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань; формуванні вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29292
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 26 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29292.pdf Розмір : 370083 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити