Репозиторій ВТЕІ
id: 29333
Назва: Формування іміджевої політики підприємств готельного бізнесу (за матеріалами «Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», санаторій-профілакторій «Хвиля», м. Київ»)
Автори: Нападовська А.
Ключові слова: готельний бізнес, імідж, іміджева політика
Дата публікації: 2024-06-13 12:48:17
Останні зміни: 2024-06-13 12:48:17
Рік видання: 2024
Аннотація: У кваліфікаційній роботі проаналізовано роль іміджевої політики у функціонуванні готелю; визначено елементарні складові іміджевої політики закладів готельного господарства; наведено організаційно-економічну характеристику санаторію-профілакторію «Хвиля»; дано оцінку іміджевої політики санаторію-профілакторію «Хвиля»; розроблено пропозиції щодо підвищення іміджу санаторія-профілакторія «Хвиля».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29333
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 50 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29333.pdf Розмір : 6456574 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити