Репозиторій ВТЕІ
id: 29379
Назва: Цифрові технології у системі маркетингу туристичних дестинацій
Автори: Свинарчук В. В., Кізюн А. Г.
Ключові слова: туристичні дестинації, цифровий маркетинг, цифрові технології, соціальні медіа
Дата публікації: 2024-06-14 12:53:18
Останні зміни: 2024-06-14 12:53:18
Рік видання: 2023
Аннотація: У дослідженні наголошено, що використання цифрового маркетингу в епоху цифрової економіки відіграє дуже важливу роль у просуванні туризму загалом. Цифровий маркетинг є обов'язковим, оскільки сучасне покоління часто використовує його, свідомо чи ні. Додатки цифрового маркетингу, які будуть використовуватися, включають веб-сайти, соціальні медіа, онлайн-рекламу, веб-форуми та мобільні додатки. У майбутньому цифровий маркетинг матиме додатки, які полегшуватимуть туристам подорожі за допомогою автоматичної системи та багатомовності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29379
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку гостинності та туризму України : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 листоп. 2023 р. Харків, 2023. Ч. 2. С. 274-278
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29379.pdf Розмір : 2181594 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити