Репозиторій ВТЕІ
id: 29400
Назва: Роль соціальних мереж у просуванні туристичних підприємств та їх послуг в сучасних умовах господарювання
Автори: Чорна Н. М., Кондренкова Д. С.
Ключові слова: соціальні мережі, просування, маркетинг, туристичне підприємство, туристичний продукт, туристичні послуги
Дата публікації: 2024-06-17 12:08:02
Останні зміни: 2024-06-17 12:08:02
Рік видання: 2023
Аннотація: Проаналізовано роль соціальних мереж у просуванні туристичних підприємств та надаваних ними послуг у сучасних умовах господарювання, в умовах триваючої пандемії covid-19 та війни рф проти України.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29400
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Туризм: наука, освіта, практика - 2023 : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Рівне, 20 квіт. 2023 р. Рівне, 2023. С. 114-118
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29400.pdf Розмір : 619841 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити