Репозиторій ВТЕІ
id: 29516
Назва: Маркетингова політика на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Станіславчук Руслан Олегович, ресторан-готель «Churchill inn», м. Вінниця»)
Автори: Астапкевич Т. О.
Ключові слова: маркетингова політика, управління маркетингом, програма лояльності, готельно-ресторанний бізнес, індустрія гостинності
Дата публікації: 2024-07-30 09:45:35
Останні зміни: 2024-07-30 09:45:35
Рік видання: 2024
Аннотація: У кваліфікаційній роботі розкрито сутність маркетингової політики підприємств індустрії гостинності. Досліджено питання оцінки ефективності управління маркетингом на підприємстві готельного та ресторанного бізнесу. Проведено організаційно-економічну характеристику досліджуваного закладу. Проаналізовано стан маркетингової діяльності ресторан-готелю «Churchill inn». Розроблено заходи для покращення маркетингової політики досліджуваного закладу та визначено ефективність запропонованих заходів у діяльності ресторан-готелю «Churchill inn».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29516
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 52 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29516.pdf Розмір : 6087534 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити