Репозиторій ВТЕІ
id: 29617
Назва: Управління лояльністю споживачів послуг у сфері готельного бізнесу (за матеріалами «ТОВ «Готель Приват», готель «Франція», м. Вінниця»)
Автори: Воронова А. О.
Ключові слова: управління, лояльність, споживач, готельний бізнес, індустрія гостинності
Дата публікації: 2024-10-08 09:22:32
Останні зміни: 2024-10-08 09:22:32
Рік видання: 2024
Аннотація: У кваліфікаційній роботі охарактеризовано поняття та види формування лояльності у споживачів готельних послуг. Узагальнено особливості формування лояльності у споживачів. Проаналізовано організаційно-економічний стан досліджуваного закладу. Здійснено оцінку рівня задоволеності споживачів готелю "Франція". Розроблено пропозиції щодо підвищення лояльності споживачів досліджуваного закладу. Сформувано стратегію лояльності споживачів у готелі "Франція".
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29617
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 47 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29617.pdf Розмір : 5058028 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити