Репозиторій ВТЕІ
id: 29629
Назва: Формування стратегії просування продукції на фармацевтичному ринку в умовах невизначеності (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «Ерсель Фарма Україна», м. Вінниця)
Автори: Варивода Д.
Ключові слова: маркетингова стратегія, стратегія просування, фармацевтичний ринок
Дата публікації: 2024-12-03 10:00:02
Останні зміни: 2024-12-03 10:00:02
Рік видання: 2024
Аннотація: Стратегія просування продукції на ринок — це детально розроблений план дій, який визначає, як компанія інформує потенційних покупців про свій продукт, створює попит на нього та стимулює його купівлю. Основна мета стратегії просування направлена щоб, насамперед, — забезпечити успішний вихід продукту на ринок, збільшити впізнаваність бренду та досягти високих продажів за допомогою використання різноманітних методів і каналів комунікації. Питанням аналізу тенденцій розвитку фармацевтичного ринку займались такі науковці як: Т. Пальчевська, О. Світовий. Основні тренди та зміни обсягів продажу, особливості споживання товарів лікарського призначення та вивчення рівня витрат споживачів на придбання препаратів, окреслення перспектив розвитку фармацевтичної галузі були предметом вивчення таких вчених: О. Пенькова, І. Корман, О. В. Семенда та ін. Хоча напрацювань достатньо, невирішеним є питання формування маркетингових стратегій просування продукції на фармацевтичному ринку за умов війни для вітчизняних виробників. Тому вивчення теоретичних засад щодо розробки ефективних стратегій є важливим завданням. Гіпотеза дослідження – використання сучасних цифрових технологій та маркетингових підходів (інтернет-маркетинг, Big Data, телемедицина та соціальні мережі) у фармацевтичній галузі підвищує ефективність просування продукції шляхом покращення персоналізованої взаємодії з клієнтами та медичною спільнотою, що сприяє збільшенню продажів і підвищенню рівня обізнаності про продукти. Мета дослідження - аналіз та теоретичне обґрунтування стратегій просування товарів на фармацевтичному ринку та аналіз його стану в умовах невизначеності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29629
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 52 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29629.pdf Розмір : 5039913 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити