Репозиторій ВТЕІ
id: 29640
Назва: Формування системи моніторингу конкурентних переваг компанії у маркетинговій діяльності (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «Агровет продакшн», смт. Варва, Чернігівська область)
Автори: Хитра О.
Ключові слова: системи моніторингу конкурентних переваг компанії, маркетингова діяльність, конкурентні переваги
Дата публікації: 2024-12-03 10:46:53
Останні зміни: 2024-12-03 10:46:53
Рік видання: 2024
Аннотація: У сучасних умовах динамічного, мінливого ринкового середовища формування системи моніторингу конкурентних переваг компанії у маркетинговій діяльності є суттєво важливим аспектом, адже проведення таких заходів забезпечує ефективність маркетингового управління. Дана система заходів має особливу значимість для ТОВ «Агровет Продакшн», так як моніторинг конкурентних переваг сприяє зміцненню та утриманню стійкої конкурентної позиції, підвищенню прибутковості та загальної продуктивності компанії. Актуальність теми обумовлена у необхідності зростання результативності маркетингової діяльності компанії в мінливому ринковому середовищі, жорсткій конкуренції на ринку. Впровадження та застосування інноваційних технологій в моніторингу систем конкурентних переваг дає змогу ТОВ «Агровет Продакшн» оптимізувати та зменшити витрати на маркетингові заходи, збільшити якість обслуговування потенційних клієнтів та своєчасно реагувати на зміни, що відбуваються на ринку. Значущість моніторингу конкурентних переваг компанії у маркетинговій діяльності описували у своїх наукових роботах, такі вчені: М. Портер, Ф. Котлер, Г. Мінцберг, К. Крістенсен, Дж. Шумпетер, І. Поліщук, О. Громова, Ю. Довгань. Праці були направлені на зростання результативності застосування маркетингових заходів у діяльності компаній. Беручи до уваги, динамічність ринкового середовища, дана тема потребує нових досліджень для пошуку нових можливостей для розвитку компаній. Гіпотеза дослідження полягає у, впровадженні систем моніторингу конкурентних переваг у маркетингову діяльність ТОВ «Агровет Продакшн», це забезпечить зростання ефективності виробничих процесів та маркетингових заходів, також сприятиме зміцненню конкурентної позиції на обраній частці ринку.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29640
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 55 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29640.pdf Розмір : 5369772 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити