Репозиторій ВТЕІ
id: 29641
Назва: Новітній маркетинг = The latest marketing
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: новітній маркетинг, маркетинг
Дата публікації: 2024-12-03 10:50:24
Останні зміни: 2024-12-03 10:50:24
Рік видання: 2024
Аннотація: Методичні рекомендації до самостійної роботи з освітнього компоненту (ОК) «Новітній маркетинг» розроблені відповідно до робочої програми ОК і призначені для здобувачів вищої освіти усіх галузей знань та спеціальностей. Мета вивчення освітнього компоненту «Новітній маркетинг» – сформувати у здобувачів вищої освіти загальні й професійні компетентності щодо застосування технологій управління просуванням і механізмів впливу на споживачів за допомогою інструментів латерального, подієвого, сенсорного, сарафанного, вірусного, партизанського та нейромаркетингу, як дієвих важелів в умовах стрімкого поширення інновацій, загострення конкуренції у сучасному діджитал-середовищі, обмежених фінансових ресурсів, зростання інформованості та вибагливості споживачів. Завдання навчальної дисципліни «Новітній маркетинг»: ОК є вибірковим, що поглиблює професійну підготовку здобувачів вищої освіти щодо цілісних знань та професійних практик, необхідних для ведення успішного бізнесу на основі новітніх методів та інструментів маркетингу, усвідомлення і засвоєння його принципових положень теоретичного, методологічного та прикладного характеру щодо просування продукту на ринок товарів і послуг; прийняття рішень на основі інноваційності та креативності для задоволення потреб споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29641
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 19 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29641.pdf Розмір : 266901 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити