Репозиторій ВТЕІ
id: 29643
Назва: Освітній маркетинг в умовах економіки знань = Educational marketing in the conditions of the knowledge economy
Автори: Поліщук І. І., Довгань Ю. В., Якушевська О. В.
Ключові слова: економіка знань, система освіти, освітня послуга, освітній маркетинг, теоретичні засади
Дата публікації: 2024-12-03 11:35:53
Останні зміни: 2024-12-03 11:35:53
Рік видання: 2024
Аннотація: Статтю присвячено узагальненню, систематизації та висвітленню теоретичних засад освітнього маркетингу в умовах економіки знань. Виявлено, що управління освітою та освітніми організаціями повинно бути динамічним та гнучким, швидко реагувати на зміни в зовнішньому середовищі, своєчасно перебудовуватись та адаптуватися до сучасних викликів. Визначено термін «освітня послуга» і її основні ознаки. Окреслено основні підходи науковців до тлумачення і розуміння змісту терміну «освітній маркетинг». Висвітлено принципи і підходи освітнього маркетингу, визначено його предмет, об’єкти, суб’єкти, мету, цілі, завдання і функції. Доведено, що в сучасних ринкових умовах освіта відіграє ключову роль у суспільно-економічному розвитку, оскільки вона є основним розповсюджувачем знань (основним надавачем освітніх послуг) і, відповідно, одним із ключових базисів існування економіки знань.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29643
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Інфраструктура ринку. 2024. Вип. 77. С. 171-175
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29643.pdf Розмір : 173720 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити