Репозиторій ВТЕІ
id: 29650
Назва: Маркетингова товарна політика = Marketing commodity policy
Автори: Поліщук І. І., Середницька Л. П.
Ключові слова: маркетинг, товар, товарна політика, сервіс
Дата публікації: 2024-12-05 13:24:40
Останні зміни: 2024-12-05 13:24:40
Рік видання: 2024
Аннотація: Сформувати у здобувачів вищої освіти систему спеціальних знань, професійних навичок щодо розробки та впровадження ефективних маркетингових товарних стратегій, товарної програми маркетингу, вивчення закономірностей дослідження товарного ринку, здійснення комерційних зв’язків, раціонального просування товару від виробника до споживача; розробки організаційних та економічних заходів зниження ступеня комерційного ризику на підприємствах у ринкових умовах.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29650
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 24 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29650.pdf Розмір : 366157 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити