Репозиторій ВТЕІ
id: 29658
Назва: Trade-маркетинг = Trade marketing
Автори: Поліщук І. І., Середницька Л. П.
Ключові слова: товарна політика, ціна, стратегії, маркетинговий сервіс, торговий маркетинг, ринок продавця, ринок покупця
Дата публікації: 2024-12-05 14:55:56
Останні зміни: 2024-12-05 14:55:56
Рік видання: 2024
Аннотація: Мета вивчення освітнього компоненту. Сформувати у здобувачів вищої освіти систему спеціальних знань, професійних навичок щодо розробки та впровадження необхідних теоретичних та практичних знань процесу trade маркетингу, опанування сучасних методів для задоволення потреб споживачів та стимулювання збуту в торговельній мережі й серед торгових посередників.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29658
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 20 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29658.pdf Розмір : 312239 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити