Репозиторій ВТЕІ
id: 29659
Назва: Маркетингова товарна політика = Marketing commodity policy
Автори: Середницька Л. П.
Ключові слова: маркетинг, товар, товарна політика, сервіс
Дата публікації: 2024-12-05 14:58:48
Останні зміни: 2024-12-05 14:58:48
Рік видання: 2024
Аннотація: Метою вивчення навчальної освітнього компоненту (ОК) «Маркетингова товарна політика» є формування у майбутніх фахівців теоретичних знань та практичних умінь, шляхом поглибленого вивчення наукових підходів, принципів і методів, що забезпечують стійку, надійну перспективну та ефективну організацію маркетингової товарної політики підприємства. При цьому сприяє вивченню організації, аналізу та оцінювання роботи суб’єктів товарного ринку: розробка організаційних заходів щодо вдосконалення товарної політики та підведення підсумків торговельної діяльності підприємства для забезпечення її високої ефективності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29659
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 26 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29659.pdf Розмір : 345704 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити