Репозиторій ВТЕІ
id: 29660
Назва: Маркетингова цінова політика = Marketing price policy
Автори: Середницька Л. П.
Ключові слова: маркетингова цінова політика, цінові стратегії, класифікація цін, конкуренція, ризик, ціноутворення, структура ціни
Дата публікації: 2024-12-05 15:00:48
Останні зміни: 2024-12-05 15:00:48
Рік видання: 2024
Аннотація: Метою вивчення освітнього компонента «Маркетингова цінова політика» є формування у здобувачів необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері розробки та впровадження ефективних маркетингових цінових стратегій, маркетингової цінової політики, встановлення цін на товари та послуги з урахуванням кон`юнктури ринку, вимог чинних законодавчих і нормативних актів щодо регулювання цін, правил продажу товарів і захисту прав споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29660
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 26 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29660.pdf Розмір : 341804 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити