Репозиторій ВТЕІ
id: 29663
Назва: Маркетингова цінова політика = Marketing price policy
Автори: Поліщук І. І., Середницька Л. П.
Ключові слова: маркетингова цінова політика, цінові стратегії, класифікація цін, конкуренція, ризик, ціноутворення, структура ціни
Дата публікації: 2024-12-05 15:16:17
Останні зміни: 2024-12-05 15:16:17
Рік видання: 2024
Аннотація: Мета вивчення освітнього компоненту. Сформувати у здобувачів вищої освіти систему спеціальних знань, професійних навичок щодо розробки та впровадження необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері розробки та застосування ефективних маркетингових цінових стратегій, маркетингової цінової політики, встановлення цін на товари та послуги з урахуванням кон'юнктури ринку, вимог чинних законодавчих і нормативних актів щодо регулювання цін, правил продажу товарів і захисту прав споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29663
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 21 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29663.pdf Розмір : 300537 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити