Репозиторій ВТЕІ
id: 29667
Назва: Маркетинг послуг = Service marketing
Автори: Середницька Л. П., Бердичевський А. В.
Ключові слова: маркетинг, товар, товарна політика, сервіс, маркетинг послуг
Дата публікації: 2024-12-05 15:26:53
Останні зміни: 2024-12-05 15:26:53
Рік видання: 2024
Аннотація: Метою вивчення освітнього компонента «Маркетинг послуг» є підготовка здобувачів вищої освіти до рівня, за допомогою якого вони здатні оволодіти методами вивчення та прогнозування кон'юнктури ринку послуг і розробляти, виходячи з цього, стратегію розвитку операцій підприємств, які виробляють або продають послуги.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29667
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2024. 33 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29667.pdf Розмір : 502310 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити