Репозиторій ВТЕІ
id: 29670
Назва: Маркетингова товарна політика = Marketing commodity policie
Автори: Середницька Л. П.
Ключові слова: маркетинг, товар, товарна політика, сервіс
Дата публікації: 2024-12-05 15:34:58
Останні зміни: 2024-12-05 15:34:58
Рік видання: 2021
Аннотація: Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Маркетингова товарна політика» розроблені відповідно до програми і робочої програми дисципліни і призначені для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» галузь знань 0305 «Економіка та підприємництво» /07 «Управління та адміністрування», спеціальність 030507 «Маркетинг» /075 « Маркетинг». Метою вивчення навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» є формування у майбутніх фахівців теоретичних знань та практичних умінь, шляхом поглибленого вивчення наукових підходів, принципів і методів, що забезпечують стійку, надійну перспективну та ефективну організацію маркетингової товарної політики підприємства. При цьому сприяє вивченню організації, аналізу та оцінювання роботи суб’єктів товарного ринку: розробка організаційних заходів щодо вдосконалення товарної політики та підведення підсумків торговельної діяльності підприємства для забезпечення її високої ефективності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29670
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2021. 35 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29670.pdf Розмір : 636992 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити