Репозиторій ВТЕІ
id: 29713
Назва: Управління лояльністю споживачів у сфері ресторанного бізнесу (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Пацар Тарас Анатолійович, траторія «Terra Mare», м. Вінниця»)
Автори: Осипенко Д.
Ключові слова: лояльність, прихильність, споживачі, заклади ресторанного господарства, ресторанний бізнес
Дата публікації: 2024-12-09 12:01:36
Останні зміни: 2024-12-09 12:01:36
Рік видання: 2024
Аннотація: Проблема управління лояльністю споживачів у сфері ресторанного бізнесу полягає в тому, що ресторани часто зіштовхуються з високою конкуренцією, змінюючимися смаковими уподобаннями та очікуваннями клієнтів, а також впливом соціальних медіа на їх репутацію. Існує ризик втрати лояльності клієнтів через неефективне управління, недостатню увагу до їх потреб та очікувань, а також через недосконалість сервісу та відсутність стабільних комунікаційних стратегій. Розуміння та вдосконалення стратегій управління лояльністю споживачів дозволить ресторанам забезпечити стабільний потік клієнтів, підвищити рівень задоволення та покращити свою репутацію. Мета дослідження полягає в розробці та впровадженні ефективних стратегій управління лояльністю споживачів у сфері ресторанного бізнесу на основі критичного аналізу теоретичних підходів, методологічних принципів та практичних методів дослідження.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29713
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 49 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29713.pdf Розмір : 5849799 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити