Репозиторій ВТЕІ
id: 29718
Назва: Удосконалення якості послуг гостинності в закладах ресторанного господарства (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Пацар Тарас Анатолійович, траторія «TerraMare», м. Вінниця»)
Автори: Єрмолаєва Ю.
Ключові слова: послуги гостинності, індустрія гостинності, якість, стандарт обслуговування, технологія, ресторанний бізнес
Дата публікації: 2024-12-09 12:13:23
Останні зміни: 2024-12-09 12:13:23
Рік видання: 2024
Аннотація: Однією з відмінних рис сучасної економіки є прискорений розвиток сфери послуг. Серед різноманіття останніх особливе місце займають послуги, пов`язані із забезпеченням відновлення життєвих сил людини, її комфортного і здорового відпочинку, змістовного та корисного використання вільного часу. Основними суб`єктами надання зазначених послуг є підприємства сфери гостинності та туризму. Сучасні споживачі стають все більш вибагливими та очікують не лише смачної їжі, але й приємної атмосфери, якісного обслуговування та додаткових послуг. Знання про якість послуг гостинності допоможуть закладам ресторанного господарства краще розуміти та задовольняти потреби своїх споживачів, що забезпечить надходження прибутку на підприємства ресторанного бізнесу, а також якісні послуги гостинності сприяють підвищенню рівня життя населення.Метою написання даної кваліфікаційної роботи є розробка заходів щодо вдосконалення якості послуг гостинності з урахуванням специфіки функціонування закладів ресторанного господарства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29718
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 45 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29718.pdf Розмір : 4494372 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити