Репозиторій ВТЕІ
id: 29719
Назва: Управління брендом підприємств ресторанного бізнесу (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Хмельнюк Дмитро Васильович, кафе «Cloud», cмт Саврань, Одеська обл.»)
Автори: Курачихіна В.
Ключові слова: управління, бренд-менеджмент, брендинг, формування бренду, ресторанний бізнес
Дата публікації: 2024-12-09 12:17:46
Останні зміни: 2024-12-09 12:17:46
Рік видання: 2024
Аннотація: Висока насиченість ринків товарами та послугами породжує зростання конкуренції і змушує підприємства шукати шляхи для збільшення їх конкурентних переваг. Саме тому, брендинг відіграє важливу роль у розвитку будь-якого підприємства. Успішний брендинг, а в подальшому і маркетингова стратегія, дозволяють підприємству не тільки залишатися на плаву, але й збільшувати свої доходи. Головною метою створення та підтримки бренду є досягнення довгострокових конкурентних переваг в просуванні товару або послуг на ринку збуту. Ефективні бренди оперують потужними методиками переконання і оригінальними ідеями. Вони не тільки змінюють ставлення споживача до марки і товару, а й перетворюють свідомість споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29719
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 46 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29719.pdf Розмір : 4514780 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити