Репозиторій ВТЕІ
id: 29727
Назва: Удосконалення системи контролю на підприємствах ресторанного бізнесу (за матеріалами «Фізична особа-підприємець Сімшаг Неля Іванівна, кафе «Мисливець», м. Вінниця»)
Автори: Сімшаг О.
Ключові слова: система, контроль, менеджмент, контролінг, якість, ресторанний бізнес
Дата публікації: 2024-12-09 13:12:45
Останні зміни: 2024-12-09 13:12:45
Рік видання: 2024
Аннотація: Контроль є кінцевою функцією менеджменту. Слід зазначити, що контроль пронизує весь процес керування, починаючи від створення підприємств ресторанного господарства й формування цілей. Контроль є життєво необхідною функцією для керування й ефективного функціонування підприємств. Саме контроль є тим сполучним компонентом, що не дає процесам у ресторанному бізнесі набути критичного і необоротного характеру. У зовнішньому прояві контроль – це комплекс заходів спостереження за підготовкою, прийняттям і реалізацією ухвалених рішень, а також оцінка фактичного стану справ у підрозділах підприємств ресторанного господарства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29727
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 53 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29727.pdf Розмір : 5355112 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити