Репозиторій ВТЕІ
id: 29765
Назва: Формування бренду туристичного оператора (за матеріалами туристичного оператора «Summer Tour» («Beril Otelcilik Turz. Ve Tic. LTD. Sti», м. Анталія, Туреччина)
Автори: Телень В.
Ключові слова: туризм, туристичний оператор, бренд, брендинг, інновації
Дата публікації: 2024-12-09 17:11:33
Останні зміни: 2024-12-09 17:11:33
Рік видання: 2024
Аннотація: У роботі визначено сутність та особливості брендингу туристичного підприємства; розглянуто етапи формування бренду туристичного підприємства; досліджено інноваційні підходи створення бренду туристичного підприємства; надано організаційно-економічну та фінансово-господарську характеристику «Summer Tour» («Beril Otelcilik Turz. Ve Tic. LTD. Sti»); проаналізовано заходи щодо формування бренду туристичного оператора «Summer Tour» («Beril Otelcilik Turz. Ve Tic. LTD. Sti»); визначено вплив бренду «Summer Tour» («Beril Otelcilik Turz. Ve Tic. LTD. Sti») на діяльність підприємства; вивчено основні проблеми формування бренду туристичного підприємства та управління ним; надано пропозиції щодо вдосконалення бренду «Summer Tour» («Beril Otelcilik Turz. Ve Tic. LTD. Sti»); оцінено економічну ефективність пропонованих заходів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29765
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 61 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29765.pdf Розмір : 6637072 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити