Репозиторій ВТЕІ
id: 29767
Назва: Цінова політика підприємств готельно-ресторанного бізнесу (за матеріалами фізичної особи-підприємця Педорченко Ольги Сергіївни, готельно-ресторанного комплексу «Drive Club», м. Вінниця)
Автори: Герейло В.
Ключові слова: цінова політика, ціна, цінові стратегії, готельно-ресторанний бізнес
Дата публікації: 2024-12-10 10:34:43
Останні зміни: 2024-12-10 10:34:43
Рік видання: 2024
Аннотація: Цінова політика підприємств готельно-ресторанного бізнесу в Україні має особливе значення в умовах воєнного конфлікту, який негативно впливає на економічну ситуацію та споживчі настрої населення. У таких умовах зміни цін можуть стати вирішальним фактором, що впливають на вибір споживачів, адже клієнти стають більш чутливими до цін, шукаючи оптимальні пропозиції, які відповідають їхнім фінансовим можливостям. Нестабільність економіки, зокрема інфляційні процеси та коливання валютного курсу, змушують підприємства готельно-ресторанного бізнесу ретельно переглядати свою цінову стратегію, щоб залишатися конкурентоспроможними та задовольняти потреби споживачів. Саме зазначеним і визначається актуальність обраної для дослідження теми.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29767
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 62 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29767.pdf Розмір : 3056530 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити