Репозиторій ВТЕІ
id: 29772
Назва: Якість сервісних послуг в закладах ресторанного господарства та шляхи її підвищення (за матеріалами «ТОВ «Піросмані 1», ресторан «Піросмані», м. Вінниця)
Автори: Сінякова А.
Ключові слова: якість сервісних послуг, заклади ресторанного господарства
Дата публікації: 2024-12-10 10:52:22
Останні зміни: 2024-12-10 10:52:22
Рік видання: 2024
Аннотація: Метою кваліфікаційної роботи є визначення рівня якості сервісних послуг у ресторані «Піросмані» та обґрунтування шляхів її підвищення задля зміцнення конкурентоспроможності закладу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29772
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 56 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29772.pdf Розмір : 5182408 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити