Репозиторій ВТЕІ
id: 29817
Назва: Стратегії контент-маркетингу для готелів і ресторанів
Автори: Лебедєва К. Б., Кізюн А. Г.
Ключові слова: контент-маркетинг, індустрія гостинності, готелі, ресторани, бренд
Дата публікації: 2024-12-10 15:42:27
Останні зміни: 2024-12-10 15:42:27
Рік видання: 2024
Аннотація: У роботі відмічено, що використання контент-маркетингу є невід`ємною частиною успішної стратегії маркетингу для готелів і ресторанів. Особливо в індустрії гостинності, де важливо створювати і підтримувати зв`язок з клієнтами, контент-маркетинг може допомогти залучати нових гостей, підвищувати свідомість про бренд, стимулювати продажі і бути корисним для бізнесу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29817
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні : зб. матеріалів ІІI Всеукр. наук.-практ. конф., м. Херсон-Кропивницький, 23 квіт. 2024 р. Херсон-Кропивницький : ХДАЕУ, 2024. С. 219-221
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29817.pdf Розмір : 1625546 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити