Репозиторій ВТЕІ
id: 29820
Назва: Особливості сучасного комунікаційного маркетингу в сфері туризму
Автори: Шугарова В. Р., Кізюн А. Г.
Ключові слова: туризм, комунікація, комунікаційний маркетинг, якість послуг
Дата публікації: 2024-12-10 15:57:11
Останні зміни: 2024-12-10 15:57:11
Рік видання: 2024
Аннотація: У роботі підкреслено, що комунікація є основним способом взаємодії між суб’єктами індустрії туризму, включаючи туристів, туристичний бізнес, екскурсоводів, місцеву владу та інших учасників. Ефективна комунікація у сфері туризму має вирішальне значення, оскільки від неї залежить якість послуг і вражень туристів, репутація підприємств і місць відпочинку, конкурентоспроможність туристичного ринку.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29820
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні : зб. матеріалів ІІI Всеукр. наук.-практ. конф., м. Херсон-Кропивницький, 23 квіт. 2024 р. Херсон-Кропивницький : ХДАЕУ, 2024. С. 104-106
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29820.pdf Розмір : 1433797 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити