Репозиторій ВТЕІ
id: 29823
Назва: Якість туристичного продукту як фактор формування популярності туристичної дестинації
Автори: Кізюн А. Г.
Ключові слова: туристичний продукт, якість, дестинація, конкурентоспроможність, популярність, фактори формування
Дата публікації: 2024-12-10 16:04:30
Останні зміни: 2024-12-10 16:04:30
Рік видання: 2024
Аннотація: У статті розглянуто роль якості туристичного продукту в процесі формування популярності туристичної дестинації. Відмічено, що якість туристичного продукту впливає на конкурентоспроможність туристичної дестинації і включає в себе широкий спектр характеристик, таких як рівень обслуговування, інфраструктура, безпека, культурна та природна спадщина, а також унікальні особливості дестинації. Проаналізовано взаємозв’язок між якістю туристичних послуг і загальним рівнем задоволення споживачів, що підвищує імідж дестинації та її привабливість.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29823
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Індустрія гостинності: стан, тенденції та тренди розвитку : зб. наук. пр. ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Вінниця, 17 жовт. 2024 р. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. С. 37-44
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29823.pdf Розмір : 664117 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити