Репозиторій ВТЕІ
id: 29826
Назва: Особливості формування складових бренду туристичних дестинацій
Автори: Чорна Н. М., Антонюк К. Г.
Ключові слова: формування складових бренду, туристичні дестинації
Дата публікації: 2024-12-10 16:26:33
Останні зміни: 2024-12-10 16:26:33
Рік видання: 2024
Аннотація: В сучасному світі все більшого та важливого значення набуває брендинг, зокрема, й в туристичні сфері. Інтернет та соціальні мережі змінили спосіб пошуку та бронювання подорожей, що вимагає від дестинацій адаптації до нових умов комунікації. Сучасні туристи шукають не просто відпочинок, а й автентичний досвід, що відповідає їхнім цінностям. Зростає зацікавленість туристів у екологічно чистих та соціальних відповідальних дестинаціях. Тому особливості формування складових бренду туристичних дестинацій є важливим аспектом досліджень.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29826
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 24-25 жовт. 2024 р. Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2024. С. 280-282
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29826.pdf Розмір : 1563075 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити