Репозиторій ВТЕІ
id: 29893
Назва: Сутність поняття «фірмовий стиль» та його значення у формуванні іміджу закладів ресторанного господарства
Автори: Мазуркевич І. О.
Ключові слова: фірмовий стиль, імідж, бренд, ресторанний бізнес
Дата публікації: 2024-12-12 11:29:06
Останні зміни: 2024-12-12 11:29:06
Рік видання: 2023
Аннотація: Фірмовий стиль сучасного закладу ресторанного бізнесу сприяє формуванню його іміджу та допомагає споживачеві виокремити заклад серед конкурентів, а також, що найважливіше, швидко відрізнити продукцію та послуги цього підприємства від пропозицій конкурентів. Аналізуючи стан розвитку ресторанного бізнесу встановлено, що з кожним роком зростає кількість закладів з унікальним візуальним стилем. Тому розробка фірмового стилю на підприємствах ресторанного господарства, потребує інноваційних рішень, та постійного розвитку, щоб залишатися результативним засобом вирішення стратегічних маркетингових завдань.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29893
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Стратегії управління інноваціями в сучасній економіці : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 1 верес. 2023 р. Одеса : Східноєвропейський центр наукових досліджень, 2023. С. 138-141
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29893.pdf Розмір : 704510 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити