Репозиторій ВТЕІ
id: 30015
Назва: Стратегія формування асортиментної політики в кейтеринговій компанії (за матеріалами Фізичної особи-підприємця Бавули Світлани Володимирівни, кейтерингова компанія «Щастя є», м. Вінниця)
Автори: Корчак І.
Ключові слова: ресторанний бізнес, кейтеринг, кейтерингова компанія, стратегія, асортиментна політика
Дата публікації: 2024-12-16 15:30:19
Останні зміни: 2024-12-16 15:30:19
Рік видання: 2024
Аннотація: Метою дослідження є розробка та обґрунтування ефективної стратегії формування асортиментної політики для кейтерингового компанії з метою підвищення її конкурентоспроможності та збільшення прибутковості.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30015
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2024. 71 с.
Розташовується в колекціях: 2024/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 30015.pdf Розмір : 6874792 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити