Репозиторій ВТЕІ
id: 30143
Назва: Маркетингова діяльність підприємства
Автори: Луцяк В. В., Красняк О. П., Кондратова М. В.
Ключові слова: маркетингова діяльність підприємства
Дата публікації: 2024-12-28 20:14:14
Останні зміни: 2024-12-28 20:14:14
Рік видання: 2019
Аннотація: Викладено основні аспекти маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто поняття, сутність, завдання, цілі та інструментарій маркетингу. Розкрито теоретичне і практичне застосування інструментів маркетингу, а саме організація маркетингової діяльності та маркетингових досліджень в компанії, асортиментна, цінова, збутова і комунікаційна політика. Показані тенденції розвитку основних інструментів комплексу маркетингу в умовах українського ринку на сучасному етапі та ефективність застосування маркетингу. Перевагою є чітка практична орієнтація. Для студентів, підприємців та широкого кола читачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30143
Тип видання: Навчальний посібник
Видавництво: : навч. посіб. Вінниця : ТОВ «ТВОРИ», 2019. 354 с.
Розташовується в колекціях: Навчальні посібники/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 30143.pdf Розмір : 3907142 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити