Репозиторій ВТЕІ
id: 30180
Назва: Вплив бренд-маркетингу на споживачів = The influence of brand marketing on consumers
Автори: Громова О. Є.
Ключові слова: бренд-маркетинг, споживачі, соціальні мережі, вплив, стратегія, розвиток бренду
Дата публікації: 2024-12-30 11:53:41
Останні зміни: 2024-12-30 11:53:41
Рік видання: 2024
Аннотація: Бренд-маркетинг − це важливий інструмент у створенні ефективних стратегій для просування бізнесу та побудови міцних відносин зі споживачами. Він допомагає компаніям підвищити обізнаність та створити лояльність до них у населення. Також допомагає збільшити продажі своїх товарів та послуг. Важливою перевагою бізнес-маркетингу є можливість відокремитись від конкурентів. У статті обґрунтовано, як бренд-маркетинг вливає на споживачів та формує емоційний зв’язок з ними та їх сприйняття про імідж підприємства. Зазначені ключові стратегії, які використовує підприємство для підвищення позиціонування на ринку, переваги та недоліки впливу на споживачів та аналізуються приклади успішного використання бренд-маркетингу, а саме як за допомогою бренд-маркетингу формується вплив для прийняття рішення про покупку та задоволеність нею у майбутньому.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30180
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економічний простір. 2024. № 190. С. 372-375
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 30180.pdf Розмір : 368711 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити