Репозиторій ВТЕІ
id: 30181
Назва: Дослідження розвитку рекламної та PR-кампанії бренду підприємства у цифровому середовищі = Research of advertising and PR campaign development of the company brand in the digital environment
Автори: Танасійчук А., Громова О., Шевчук А.
Ключові слова: комунікація бренду, цифрове середовище, комунікаційна стратегія, рекламна та PR-кампанія, рекламні та PR-стратегії, пошуковий маркетинг, маркетинг у соціальних медіа, банерна реклама, крауд маркетинг, вig data &AI, іnfluencer marketing
Дата публікації: 2024-12-30 12:13:16
Останні зміни: 2024-12-30 12:13:16
Рік видання: 2024
Аннотація: Дослідження спрямоване на вивчення впливу цифрових-технологій та онлайн-комунікацій на стратегії маркетингу та брендінгу. Аналізується ефективність використання цифрових платформ, соціальних мереж, та інших онлайн-інструментів для позиціонування бренду в цифровому просторі. Особлива увага приділяється взаємодії з аудиторією, способам впливу на споживачів, а також моніторингу та аналізу результатів цифрових кампаній. Результати дослідження сприятимуть покращенню стратегій реклами та PR для успішного позиціонування бренду підприємства в онлайн середовищі. Дослідження спрямоване на аналіз впливу цифрового середовища на комунікацію бренду, розробку ефективних комунікаційних та маркетингових стратегій у цифровому просторі. У роботі детально розглядається роль рекламних та PR-кампаній, стратегій у сучасних умовах, включаючи пошуковий маркетинг, маркетинг у соціальних медіа, банерну рекламу, крауд маркетинг та вплив big data & AI на комунікацію бренду. Також досліджується використання influencer marketing, hyper personalization та оптимізація рекламного бюджету для досягнення оптимальних результатів в діджиталізованому світі. Вивчення цих аспектів може допомогти компаніям підвищити ефективність своїх комунікаційних стратегій та залучити цільову аудиторію у віртуальному просторі. На прикладі підприємства сфери послуг розроблено загальний план рекламної та ПР-компанії бренду, запропоновано геотаргетинг, як стратегію реклами та публічних відносин для підприємства, здійснено розподіл бюджету плану рекламної та ПР-компанії по місяцях та каналах, що є важливим аспектом ефективного фінансового управління та дозволить контролювати та оптимізувати витрати, розподіляючи їх раціонально та з урахуванням потреб кожного місяця, виявити найефективніші шляхи просування послуг, сприятиме зростанню обсягу продажів та прибутковості бізнесу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30181
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету 2024. № 5. С. 491-498
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 30181.pdf Розмір : 380320 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити