| id: | 30975 | 
|---|---|
| Назва: | Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи | 
| Автори: | Чайка І. В. | 
| Ключові слова: | особистість, особистісний розвиток, освіта, професійна діяльність, професійне становлення | 
| Дата публікації: | 2025-01-21 13:19:37 | 
| Останні зміни: | 2025-01-21 13:19:37 | 
| Рік видання: | 2020 | 
| Аннотація: | Зацікавленість проблемою зумовлена тим, що саме в професійній діяльності можна досягти максимального розкриття особистісного потенціалу особистості. Сімейні взаємини, в свою чергу, формують психологічний простір особистості, визначають якість життя людини, обумовлюючи її суб’єктивне відчуття задоволеності собою та іншими. Постановка проблеми. Виникає необхідність дослідження психологічних детермінант, які сприяють підтриманню гармонізації у сімейних взаєминах як одному із факторів успішної самоактуалізації вчителів початкової школи. Шляхи її вирішення. Розглянуто концептуальні підходи до проблеми змісту подружніх та дитячо-батьківських взаємин у процесі розвитку особистості. Виділено гуманістично-орієнтовані принципи сімейних взаємин. Розроблено модель сімейних умов самоактуалізації особистості вчителя початкової школи. | 
| URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30975 | 
| Тип видання: | Стаття у наукових фахових виданнях України | 
| Видавництво: | Особлива дитина: навчання і виховання. 2020. №2 (94). С. 81-92 | 
| Розташовується в колекціях: | Статті/ Видання інших установ/ | 
| Ким внесений: | Адміністратор | 
| Файл : 30975.pdf Розмір : 447439 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|  | |