| id: | 30982 | 
|---|---|
| Назва: | Безбар’єрне освітнє середовище: Європейські практики | 
| Автори: | Гулівата І. О. | 
| Ключові слова: | освітня безбар’єрність, європейські практики, інклюзія | 
| Дата публікації: | 2025-01-21 14:35:59 | 
| Останні зміни: | 2025-01-21 14:35:59 | 
| Рік видання: | 2024 | 
| Аннотація: | У статті розкрита проблема розбудови інклюзивного освітнього середовища в Україні та Європі. Проаналізовано європейський досвід Литви, Німеччини та Франції для їх впровадження у закладах освіти України. Литовські практики передбачають зміни освітніх програм пов’язані з інтеграцією глухих людей у соціальний простір. У Франції впроваджено диплом вчителя французької жестової мови для середньої школи та передбачено заходи для кандидатів з обмеженими можливостями під час іспитів. Ними скористалися вже 40 907 студентів. У Німеччині створено орган з питань рівності (FADA) з метою реалізації проектів із залучення зацікавлених сторін до недискримінаційної освіти. | 
| URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=30982 | 
| Тип видання: | Стаття у нефаховому виданні | 
| Видавництво: | Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : зб. наук. пр. ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 15-17 трав. 2024. Вінниця, 2024. С. 267-272 | 
| Розташовується в колекціях: | Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/ | 
| Ким внесений: | Адміністратор | 
| Файл : 30982.pdf Розмір : 277719 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|  | |